אבטחת טיולים - האם לעבוד במקצוע חוויתי ומאתגר בו זמנית?

מעוניין לעבוד באבטחה ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא עבודה באבטחה

אבטחת טיולים - האם לעבוד במקצוע חוויתי ומאתגר בו זמנית?


נוסף לפני 8 שנים | 1 תגובות
אבטחת טיולים - האם לעבוד במקצוע חוויתי ומאתגר בו זמנית?

אבטחת טיולים מכילה אחריות רבה מצד מאבטח טיולים ולכן עליו לעבור קורס ייחודי מאוד המותאם למאבטחי טיולים. בקורס זה ילמדו החניכים כללי ברזל שיעזרו להם להתמודד עם מגוון רחב של איומים שיכולים להתרחש במהלך הטיול. קורס אבטחת טיולים דומה מאוד לקורס מוס"ח קורס אבטחת מוסדות חינוך בכך ששיניהם נמשכים שבוע ימים ולעתים קרובות אף עוברים את הקורס יחד עם אותו מדריך ירי ואותו מנהל מטווח וזאת מאחר והדברים ברובם די דומים.

השלב הראשון בדרך לעבודה באבטחת טיולים הוא לעבור קורס בו לומדים את הדברים הבאים:

  • היכרות עם הנשק (ניקוי, פירוק, אופן שימוש מסירה ואחסון וכ"ו)
  • ירי בנשק בו יעבדו בעמידה ובכריעה תוך כיוון למטרה.
  • היכרות עם החוק ועם התנאים לשימוש בנשק.
  • מעבר מבחן עיוני בו בוחנים את ההבנה של המאבטחים בזכויות ובחובות שלהם.

בשונה מבקורסים אחרים כאן עליהם להתייחס לקבוצת מטיילים שיכולה לכלול ילדים רבים שמתפזרים די מהר ולכן חייבים לשמור על קשר עין תמידי עם הקבוצה. לרוב מאבטח טיולים יהיה מלווה נשק לקבוצע כלומר, יטייל להנאתו בסוף שורת המטיילים וישמש כמאסף לקבוצה כך שתמיד יוכל לראות היכן המטיילים הרבים וששלום לבם.

רוצה עבודה באבטחת טיולים? פנה אלינו בטופס בצד ימין או למטה.

אחד האימונים המעניינים ביותר שעוברים חניכי קורס אבטחת טיולים היא האימון הטקטי, באימון זה על המאבטחים העתידיים להתמודד עם אירועי ירי לכיוונם או באיום על אחד מהמטיילים שנמצאים תחת אחריותם. יש משמעות רבה למיקום המפגע ולמרחק שלו מן הקבוצה. לרוב אחריות מאבטח טיולים להרחיק או לדאוג שהקבוצה תהיה מאחורי מכסות ומוגנים ולפעול להרחקת היורה או המאיים.

אחרי שעוברים את הקורס ומקבלים נשק הרי שכאן מתחילה החוויה וזאת מאחר ולא ניתן לדעת היכן תעבדו עוד כמה ימים ועם אלו אנשים תצאו לטייל ולאלו מקומות בכלל תלכו והמשמעות לכך שהכל נשאר מעניין ומאתגר וזה בהחלט עבודה מצוינת לאחרי שירות צבאי. יש בונוס קטן לאלו שרוצים ליהנות ממש וזה כמובן אבטחת טיולים מחו"ל כך לדוגמה אבטחת תגלית או אבטחת מסע הן בהחלט חוויות מדהימות וזאת משום שמדובר בטיולים מושקעים ועם אנשים מכל העולם שכיף לפגוש ולהכיר וכמובן שרק לכם יש את הנשק שמרתק את כולם אליכם...

העבודה באבטחת טיולים אינה תמיד קלה אך ברוב הפעמים בהחלט מעניינת וכייפית. מי שיוצא לקורס אבטחת טיולים יודע מראש שצפויה לו שנה מעניינת בה יכיר את הארץ על כל נחליה והאטרקציות שבה וזה נחמד ביותר ומומלץ לאוהבי הטבע והטיולים שהרי אחרי הכל מדובר בטיולים חינם בארצינו היפה והמדהימה.



מעוניין לעבוד באבטחה ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא עבודה באבטחה

תמונת פרופיל אורח

זאת יכולה להיות עבודה זמנית מצוינת ליוצאי צבא