עבודה בשמירה בלילה: שמירה בלילה וכל היתרונות שבעניין!

מעוניין לעבוד באבטחה ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא עבודה באבטחה

עבודה בשמירה בלילה: שמירה בלילה וכל היתרונות שבעניין!


נוסף לפני 8 שנים | 0 תגובות
עבודה בשמירה בלילה: שמירה בלילה וכל היתרונות שבעניין!

עבודה בשמירה בלילה מעניינת רבים. יש משהו מיוחד בשמירה בלילה כאשר יש שקט מסביב ואין צורך לבדוק אנשים או בכלל להתעסק עם עיסוקי היום שמעייפים ומתישים אתכם. עבודת שמירה בלילה מתאפשרת בסוגים שונים של אבטחה:

  • אבטחת מתקנים - מתקני משטרה, מתקנים ממשלתיים, מתקני גז ונפט ועוד
  • אבטחת משרדי ממשלה - משרדי ממשלה מחייבים שמירה קבועה גם בסופי שבוע ובחגים אך ללא קבלת קהל.
  • אבטחת בתי חולים - כידוע מוסדות כבתי חולים פתוחים 24/7 ומקבלים קהל גם באמצע הלילה.
  • אבטחת מועדונים - הגרסה הרועשת של אבטחת שמירה בלילה ומחייב קורס אבטחת מועדונים שנמשך 5 ימים.

בחירה בעבודה בלילה נובעת מכך שיש מאבטחים שמעדיפים ליהנות בעבודה. ישנם מקומות עבודה בהם ניתן לישון בלילה והמשמעות היא שאתם מקבלים כסף רב על נוכחות ולא בהכרח על שמירה בפועל. ולמרות זאת, ברוב המקומות על המאבטח להיות ער כל הלילה ולוודא שאין כניסת חשודים למתחם או לוודא שכל הנכנסים עושים זאת לאחר בידוק מוקפד לטובת צוות העובדים או הנוכחים במקום.

מה היתרונות בעבודה באבטחה בלילה?

היתרון הראשון:
שקט! כן פשוט שקט! נמאס לכם מהלחץ סביבכם ומתחושת העומס שמשפיעה על קצב הלב ועל ומייצרת עצבנות? השקט של הלילה מרפא כל כאב, מספיק לצאת לטייל בסביבת העמדה בה אתם פועלים ולנשום את אוויר הלילה או הבוקר שצלולים וקרירים ומשהו באויר של השעות הללו מנקה את הראש ומרגיע את הנפש ומאפשר לנו לטעון כוחות חדשים לקראת המשך היום או השבוע. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לעבוד מספר לילות בשבוע לצד משמרות יום.

היתרון השני:
כסף, לרוב מעבר לרגיעה ולמשמרת שונה במעט מהיום יש יתרון משמעותי וזהו הכסף שתקבלו. בלילה מקומות רבים משלמים תעריף גבוהה יותר או לחלופין מעניקים תוספת של כמה שקלים לשעת עבודה. בחלק ממשרדי הממשלה תוספת זו משמעותית מאוד עבור המאבטח ובמקומות מסוימים המאבטחים אף מעדיפים את משמרת הלילה.

היתרון השלישי:
ביטחון בעבודה. כידוע במשמרת יום נוהגים לעשות תרגילים רבים ואשר מי שנופל בהם אוכל אותה! בלילה עם זאת כולם יושנים ואין למפקח או לקב"ט כוח למשחקים והמשמעות היא שאין תרגילים ולכן גם אין הפתעות שיגרמו לכם לאבד את מקום העבודה. רוצים לשמור על שקט תעשייתי מצד המנהלים של המוסד בו אתם עובדים שמרו על מרחק ועיבדו בשעות הלילה בהם כולם עסוקים בביתם ולא בכם ולמרות זאת תהיו ערניים כי פעם בשנה צפוי להיות תרגיל אבטחה גם בלילה.

היתרון הרביעי:
לימודים, במקומות רבים לא ניתן ללמוד במהלך היום. עבודת אבטחה לסטודנטים נדירה מאוד וגם אלו שמתפנות נחטפות מהר מאוד ולכן במידה ואין בנמצא עבודה מסוג זה ניתן לפנות לרוב משרדי הממשלה ומתקנים ולבחור בעבודת לילה ובמהלך המשמרת להוציא מחשב נייד או ספרי לימוד וללמוד בראש שקט. 

עבודת שמירה בלילה אחרי הכל אינה קלה ויש צורך להישאר ערים כלומר לשתות הרבה קפה שחור ולהדליק רדיו או טלוויזיה עם יש כדי לא להירדם. בלילות החורף הקרים כאשר הרדיאטור דולק קל מאוד להירדם וישנם לילות בהם יהיה לכם קשה להישאר ערים אך במידה ותרצו לעבוד במשמרות לילה באבטחה הרי שנשמח אם תשאירו לנו פרטים בטופס בצד האתר.



מעוניין לעבוד באבטחה ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא עבודה באבטחה

לא נוספו תגובות עדיין אהיה הראשון להגיב..