תחבורה ציבורית לאוניברסיטה

מעוניין לעבוד באבטחה ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא עבודה באבטחה

תחבורה ציבורית לאוניברסיטה


נוסף לפני 9 שנים | 0 תגובות
תחבורה ציבורית לאוניברסיטה

מעט סטודנטים בנים להורים עשירים או כאלו שהתמזל מזלם ויש להם עבודה טובה מחזיקים רכב וקרוב לודאי שלהם דאגות התחבורה הציבורית אינם מהווים דאגה משמעותית אבל למרבית הסטודנטים עלויות הנסיעה היומית ללימודים או החופשי שנתי אינם פשוטות כלל ועיקר וזאת לפני שאנו מחשבים את הנסיעות הארוכות אותם עושים סטודנטים בכל הארץ.

סטודנטים רבים לומדים באוניברסיטת תל אביב או באוניברסיטת בר אילן ועושים את דרכם מירושלים ומנתניה וערים אחרות כל הדרך למרכז , אחרים נוסעים מערי המרכז לאוניברסיטת אריאל או בכלל לטכניון שבחיפה אבל למה אנחנו עושים זאת ואיך ניתן להקל על מטרד כה משמעותי? האם זה שווה את זה או שמה אנחנו מבזבזים עוד זמן יקר שלא ייתן לנו תמורה ועדיף היה לנו ללמוד במכללה קרובה לבית? כיום יותר ויותר אנשים מתעניינים בתנאים הסוציאלים שהם עתידים לקבל בלימודים ולא רק ברמה האקדמית של המוסד.

עלות שנתית לתחבורה ציבורית יכולה להגיע לכמה אלפי שקלים לא סכום קטן עבור סטודנט שמתקיים על כמה שעות במשמרת כמלצר או מאבטח וכל שאר הזמן נשען על תמיכה מהוריו. כאשר בוחרים מוסד לימודים ייתכן שעליכם לחשוב טוב טוב מה התואר אותו ברצונכם ללמוד ולבדוק שאכן עליכם ללמוד באוניברסיטה כי יש מקצועות אותם ניתן ללמוד במכללות בכל רחבי הארץ והתואר שתקבלו יהיה כמעט זהה ברמתו לתארי האוניברסיטאות הטובות בישראל.

הגעה ללימודים אורכת בממוצע 40 דקות בכל יום לסטודנט , זמן יקר זה כאשר מכפילים אותו בשניים ובהכפלה נוספת של 20 יום בחודש משתווה ל 16 שעות חודשיות - זמן מבוזבז שמשפיע על רמת הריכוז והלמידה לאחר מכן בלימודים ושיקול זה הופך למשמעותי אף הוא כאשר אתם לומדים בקרבה לבית נשאר לכם יותר זמן לעבוד או ללמוד דבר שמשפיע ישירות על הציונים שלכם כלומר ייתכן ועדיף לכם ציון גבוהה על פני ציון בינוני במוסד אחר.

תחבורה ציבורית המענה האולטימטיבי והיחידי לסטודנטים מהווה נטל כבד על הסטודנט ועל הוריו , בעוד העשירים מסיימים את התואר ברוגע עם גב כלכלי חזק של הוריהם האוכלוסיות החלשות רק סובלות עוד ועוד ונשארות בעמדה נחותה דבר שמחייב אותם להילחם חזק יותר בכדי להצליח , יש צורך בהתחשבות המדינה וסבסוד מחירי התחבורה הציבורית לאילו שנסיעתם היא בינלאומית הרי לא ייתכן שסטודנט יצליח לעמוד בנטל הביטוח לאומי , עלויות בריאות , אוכל שכירות ועל כל אילו תחבורה ציבורית זהיא זכות בסיסית לתנועה.

אחד מהגורמים שרוב הסטודנטים אינם מחשבים כאשר הם נאלצים לעבור להתגורר בצפון ובמרכז בעקבות לימודיהם זה התחבורה שהרי החישוב של המים , גז ארנונה ושכירות די פשוט לכולם אבל נסיעות דבר שהופך לנטל די מהר למרות הסבסוד החלקי אינו מתווסף לחשבון הראשוני דבר שיכול לגרור סטודנט מחושב לחובות ולהוסיף עוד לחץ על לימודיו הקשים , חשוב לזכור שהתנועה שלכם עולה כסף ויש להערך להוצאות חריגות כדוגמה זו.



מעוניין לעבוד באבטחה ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא עבודה באבטחה

לא נוספו תגובות עדיין אהיה הראשון להגיב..