עבודות לאנשים בלי תואר ובלי לצאת מהמיטה

מעוניין לעבוד באבטחה ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא עבודה באבטחה

עבודות לאנשים בלי תואר ובלי לצאת מהמיטה


נוסף לפני 8 שנים | 0 תגובות
עבודות לאנשים בלי תואר ובלי לצאת מהמיטה

אנשים שואלים אילו עבודות יש לאנשים בלי תואר והאם ויתור על תואר אכן פוגע בסיכויים שלכם לפתח קריירה משמעותית? שאלות טובות שאין עליהם תשובה מושלמת כמובן אבל כבר כיום ניתן לסמן את הכיוון אליו הולכות תעשיות רבות , בעולם המדע והרפואה לצד תחומי המשפט השונים כלל לא ניתן להתחיל בקריירה אם אין לכם תואר ראשון ומצד שני אם אתם כנים עם עצמכם ויודעים שתחומים אילו אינם מעניינים אתכם ייתכן מאוד שנפלתם טוב ותוכלו להשתלב בעבודות ללא תואר.

תואר ראשון במקצועות הניהול , הכלכלה , התקשורת , מדעי החברה והרוח בפרט הם די מיותרים כיום וכדאי לכם לשקול מספר פעמים לפני שאתם מחליטים ללכת בכיוון זה , אם יש לכם יכולות טכניות טובות במחשב ייתכן ותרו למשוך לכיוון אחר לחלוטין ולהכנס לעולם התחרותי אך המשתלם של ענף הייטק הצומח של מדינת ישראל שם אין משמעות רבה בחלק מהמקומות לתואר וחלקים ניכרים כולל חברות ענק בוחרות להכשיר עובדים שמתאימים לצרכים שלהם על פני הסתמכות על תואר.

עבודה מהבית שלרוב תתבטא בשלב זה או אחר בעבודה מהמיטה והיא נחלתם של מעטים כיום אם כי אחוז העובדים מהבית צומח במהירות רבה במיוחד בקרב אמהות לילדים בחברות ליברליות שמסתמכות על הישגים ולא שעות נוכחות . כאשר בוחנים אפשרות זו יישר עולים יתרונותיו הרבים של הנוחות והחוויה שבדבר אך לאחר זמן קצר מאוד תגלו שאתם בודדים ומתוסכלים מהעובדה שהכל נראה בנאלי וחסר טעם כאשר תבחרו לעשות דברים אחרים במקום לעבוד בפועל.

הפתרון האולטימיטיבי כיום לעבודה ללא תואר היא כמובן להיות עצמאיים ולפתוח עסק פרטי שעליו גם אם תעבדו מהבית זה לא ישנה הרבה מאחר והכח רצון שלכם להצליח יגבר על מרבית הפיתויים ויעשה טוב לכם ולסביבה , אילו שמתקשים בכך תמיד מוזמנים לשכור שטח באחד ממתחמי האופן ספייס החדשים שנפתחים כמו פטריות לאחר הגשם בתל אביב ובערי הסביבה איזורים אילו מאפשרים לכם לעבוד עם אנשים אחרים ולהינות מתחושת חברה במשרד יחד עם אחרים בסכום שנע בין 500-1000 ש"ח בחודש לאדם לפי רמת השירותים שניתנים במקום.

אז מה עושים? האם להוציא תואר ראשון נורמלי כמו כולם או שמה אולי כדאי לכם לבצע הימור משוגע ולבחור במסלול המגניב והייחודי של עבודה מהבית ? זו החלטה שנוגעת לכל אחד ואחד לחוד ואם תחשבו על הדברים כמה דקות תגלו די מהר שבתת מודע שלכם אתם יודעים מה טוב עבורכם אך לשם הסקת מסקנות בנושא עליכם לנסות לנתק את עצמכם מהמחשבות הרגילות ולנסות להשקיף מהחוץ פנימה כדי לאמוד את טיב החומר ממנו אתם קורצים כלומר ייתכן שעבורכם עדיפה עבודה במשרד כשכירים על פני כל דבר אחר וכל כתבה זו אינה רלוונטית עבורכם ומצד שני אם אתם מרגישים שקבלת הוראות מגבוהה ועבדוה עבור אחרים כלל לא מעניינת אתכם ייתכן ותרצו לחשוב מספר פעמים לפני שאתם יוצאים לדרך במסלול הרגיל לתואר בתחום עלום שייעלם במרוץ השנים.

 



מעוניין לעבוד באבטחה ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא עבודה באבטחה

לא נוספו תגובות עדיין אהיה הראשון להגיב..