תולדות הקולנוע א'- 1895-1939

מעוניין ללמוד קורס תולדות הקולנוע א'- 1895-1939 ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא תולדות הקולנוע א'- 1895-1939

קורס תולדות הקולנוע א'- 1895-1939

בקורס זה מציגים לסטודנט שתי תקופות השייכות לתולדות הקולנוע , תקופות אלו חשובות בשביל ההבנה של מקורה של הקולנוע אופן התפתחותה וההשקעה ועניין שהיא יצרה סביבה.

תקופת הקולנוע האילם (ראיונוע) , מסופה של המאה התשע עשרה ועד הוספת הקול בשנת 1927 (קולנוע) שבעצם בישרה את הולדת הקולנוע כפי שאנו מכירים אותה , ובתקופה זו החלו לפתח את הקולנוע וביססו את עקרונותיה של השפה הקלאסית של הקולנוע בארצות הברית ובזרמים אחרים באירופה.

תקופת הקולנוע הקלאסי , זוהי תקופה בה כבר יש קול בסרטים והתפתחו שיטות חדשות ומיסוד של הסגנונות והז'אנרים השונים חלקם מוסדו מישנים לחדשים ואחרים הומצאו בתקופה זו בארצות הברית ובקולנוע האירופי עד לסוף שנות השלושים. 

במהלך הלימודים אנו עוקבים אחר ההפיכה של הקולנוע ממוצר ששיך לכל העם וכללי מאוד למוצר צריכה של המעמד העליון ובעל חשיבות אומנותית רמה שזכתה לכינוי "האמנות השביעית" ובמהלך הקורס אנו בוחנים נקודות שבהם חלו מפנים בתרבות הקשורה לקולנוע בארצות שונות כמו צרפת ארצות הברית ורוסיה הסובייטית והשימושים שעשו בקולנוע , דוגמה בולטת לשימוש בקולנוע ניתן לראות בגרמניה הנאצית למטרות גזענות והעברת מסרים לקהל רחב של מאמינים.

אנו בוחנים את ההתפתחויות הטכנולוגיות שהובילו ליצירתה של הקולנוע ליצירה מדברת ולצבעונית  , נכיר את החיבורים הכלכליים שקשורים לסגנונות ההפקה של הסרטים ונבחן את ההקשרים האסתטיים שהשפיעו רבות על אופן ההצגה של זרמים שונית בתרבות הקולנוע וחשוב לא פחות הם הסיבות שהובילו לקולנוע בהיסטוריה והחיבור של הקולנוע להיסטוריה , במלחמות  , בשפל הכלכלי בארצות הברית ובעוד נקודות עניין.

כחלק מהקורס לומדים על היוצרים הראשונים בתולדות הקולנוע ,אנשים כמו אדיסון ולומייר ואחרים , לומדים על הקומדיה האילמת שהתפתחה בשנות המאה העשרים בכיכובו של צארלי צפלין והמודרניזציה שחדרה לקולנוע האירופאי בשנות העשרים ודבר מעניין במיוחד הוא הקמתה של הוליווד האמריקאית ויצירתם של האולפנים בשיטה החדשה והמושקעת כפי שהם עד היום.

נגע בז'אנרים שהאולפנים ההוליוודים הוציאו עם השנים והדמויות האהובות עליהם כגון גנגסטרים , המוזיקליים , והסטיראוטיפים שהם פיתחו עם השנים , נכיר כמה מהבמאים הגדולים מהוליווד כגון אלפרד היצקוק , פורד וקפרה ונזהה את הסרטים הגדולים ביותר שיצאו מהוליווד במשך השנים ולא נשכח את הקולנוע הצרפתי המשובח שהחל בשנות השלושים והעיצוב הריאליסטי פיוטי שלהם.


מעוניין ללמוד קורס תולדות הקולנוע א'- 1895-1939 ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא תולדות הקולנוע א'- 1895-1939

יש לך אירוע? לחץ כאן כדי לבחור אולמות וספקי שירות
לא נוספו תגובות עדיין אהיה הראשון להגיב..

שיתוף תכנים

סיכומים משותפים הקשורים ל תולדות הקולנוע א'- 1895-1939.

לא נוספו עדיין סיכומים לתולדות הקולנוע א'- 1895-1939


פרטים נוספים