תורת המחירים חלק א

מעוניין ללמוד קורס תורת המחירים חלק א ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא תורת המחירים חלק א

קורס תורת המחירים חלק א

הקורס עוסק בתורת הצרכן כאשר הוא מתקיים בסביבה תחרותית וביישומים שלה. כאשר בתחילת הקורס עוסקים במושגי היסוד השונים הקשורים לצרכן ולמקום המחיה שלו ובמקביל יוצגו בפני הסטודנט האקסיומות של תורת הצרכן ותורת התועלת שהם בעצם מהוות הסברים פסיכולוגיים להתנהגות הצרכן הממוצע והדרך בה מתבצעים ההחלטות בראשו במצבים שונים של רגיעה וכאשר הוא נתון ללחץ.

מה הם תאוריות אלו? התאוריות אומרות לנו איך יחליט הצרכן אם נציע לו כמה חלופות במצבים שונים דוגמה לכך אם נציע לאדם 10,000 שקל בהסתברות של 75% או 7,500 ב100% הוא אמור לבחור את שני האופציות במידה שווה האמונה של הכלכלנים היא שהאדם פועל באופן הגיוני ולכן ברמה מסוימת ניתן לחזות את הבחירות שיעשה ולכן ניתן להשפיע עליו בדרכים שונות.

בחלק השני של הקורס דנים על תורת הביקוש והיישומים של תורת הצרכן ונבדוקק את הישומים הללו על גבי היצע העבודה שיש במשק מסוים או נתוני הצריכה שנתונים לאורך זמן , שיקולים של אי ודאות וההבדלים בין רמות המחיה השונות של בני האדם והיוקר מחיה שיש במדינה הנידונה לצד מדדים של גמישות ושינויי רווחה.

תורת הביקוש בעצם נותנת לנו הצצה אל העולם של הביקוש ואיך שומרים על ביקושים שונים , ממה הם נגרמים ומה ההשלכות של ביקוש יתר למוצר מסוים , ניתן לראות איך ביקוש קשיח במדינת ישראל לדוגמה מעלה את ערך הבתים והעלויות עולות בהתאם , תורת הביקוש חשובה במיוחד כאשר משווים אותה לתורת הצרכן וחיבור של נתונים אלו נותן לנו תמונת מצב ברורה יותר של הצרכן וההחלטות שיבצע.

 


מעוניין ללמוד קורס תורת המחירים חלק א ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא תורת המחירים חלק א

יש לך אירוע? לחץ כאן כדי לבחור אולמות וספקי שירות
לא נוספו תגובות עדיין אהיה הראשון להגיב..

שיתוף תכנים

סיכומים משותפים הקשורים ל תורת המחירים חלק א.

לא נוספו עדיין סיכומים לתורת המחירים חלק א


פרטים נוספים