תורת המחירים חלק ג

מעוניין ללמוד קורס תורת המחירים חלק ג ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא תורת המחירים חלק ג

קורס תורת המחירים חלק ג

זהו קורס המשך (חלק נוסף) בסדרה של תורת המחירים ויש לסיים קודם לכן את הקורס "תורת המחירים ב" כדי להשתלב בלימוד.

חלק זה של הקורס יחשב בעיני רבים כחלק המעניין ביותר ובו עוסקים הסטודנטים בין הצרכים ליצרנים (בין יחידות כלכליות) ובהקצאה של מקורות במקרים תחרותיים , כאשר הדגש על כלכלת החליפין כלומר על התמורה שמעבירים הקונים למוכרים והמוצר שהמוכרים נותנים לקונה והיחסים שנוצרים בינהם. יש לצרכן עם הזמן מעין תלות ביצרן כלומר הוא מתרגל למוצר מסוים ומתחיל לעשות בו שימוש שתיד ומצד שני ליצרן נוצר קבוצת קונים קבועה שעל בסיסה הוא מתקיים.

כאשר יצרן חדש נכנס לתמונה בתחום תחרותי או במצבי תחרות בכלל התקשורת של היצרנים עם הלקוחות מתרחב והופך ליותר חיובי ובו מציעים ללקוח מבצעים שונים והטבות שונות כדי שיקנה מיצרן מסוים ואילו הקונה מתכתב עם היצרן על ידי הרגליים ובו הוא קונה את המוצר הזול ביותר עבורו או המוצר שמתאים למידותיו השונות.

כיום אם זאת יש להדגיש שיש שינויים גדולים מאוד בתקשורת בין היצרן לצרכן באמצעות הרשתות החברתיות והיכולת להעביר מסרים ולבצע החלטות קולקטיביות שגורמות ליצרן להקשיב לצרכנים כקבוצה ולהתמודד עם הדרישות במשק. 

החלק השני בקורס נודע בשלשה נושאים : הסטיות מהיעילות , מוצרים ציבוריים , השפעות חיצוניות . איך השפעות חיצוניות יכולות להשפיע על מוצרים שונים ואיך מוצרים מסוימים יכולים להיות מקוטלגים כמוצר צריכה בסיסי שיש לאפשר אותו לציבור במחיר שפוי ומוגדר על ידי המדינה והכרה במושג "סטיות מיעילות" מה קורה כשעסק סוטה מהמסלול ואינו מצליח לממש את מלוא כח הייצור שלו מסיבות שונות.


מעוניין ללמוד קורס תורת המחירים חלק ג ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא תורת המחירים חלק ג

יש לך אירוע? לחץ כאן כדי לבחור אולמות וספקי שירות
לא נוספו תגובות עדיין אהיה הראשון להגיב..

שיתוף תכנים

סיכומים משותפים הקשורים ל תורת המחירים חלק ג.

לא נוספו עדיין סיכומים לתורת המחירים חלק ג


פרטים נוספים