מעוניין ללמוד קורס התנהגות צרכנים ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא התנהגות צרכנים

קורס התנהגות צרכנים

אף אחד לא באמת יודע איך הצרכן יתנהג בהקשרים שונים ובמצבים שונים בהם הוא נתון אך יש תאוריות רבות המנסות להתמודד עם השאלה הגדולה שתסביר את התנהגות הצרכן מאחר ויש משמעות רבה לידיעה של התנהגויות הצרכן לתכנון של העסק וכל המשמה מכך בניהול ובשיווק  , מאחר וזה תחו יחיסית צעיר בו מנסים לחקור את ההתנהגות הצרכנית יש מספר גישות ששונות האחת מהשניה באופן ניכר.

ענף זה התפתח מתחום השיווק אך מקבל את החיות שבו מתוך הפסיכולוגיה הכלכלה והסוציולוגיה והאנתרופולוגיה והמיקוד בקורס זה נע סביב אופן קבלת ההחלטות בראשו של הצרכן ובהחלטות שהוא מבצע לגבי קניה וצריכה של מוצרים שונים והשפעה האדירה של הסביבה על ההחלטות שהוא יקבל בבחירה בין מוצרים שונים בהתאם למצב ולאוירה הכללית.

במהלך הלימודים בקורס מרתק זה משולבים סיפורים רבים שמהווים דוגמאות שונות שמחזקות ומחלישות את הגישות השונות כאשר הדגש הוא על הצרכן הישראלי והאופן שבו הוא מבצע את ההחלטות שלו בדומה ובשונה מהצרכנים האחרים בעולם , תכונות כגון ה"שופוני" או הצורך להראות שיש לנו יותר מלאחר למרות שזה לא תואם את המצב הכלכלי האמיתי וכו.

נתחיל קורס זה במבוא קצת בנושא הצרכן ולאחר מכן ניגע בצרכים של בני האדם והאופן בו ארגונים מנצלים הכרה זו יחד עם סוגי הצרכנים השונים : הצרכן השקול שעושה בדיקות קודם לביצוע קניה למציאת העסקה הטובה ביותר תוך כדי גיבוש עמדות על יצרנים שונים והערכה של החלפות באיזורי המחירים הרלוונטים נכיר את האופנים בהם היצרנים מנסים לשכנע את הצרכן לצרוך דווקא את המוצר שהם ייצרו ולבסוף נכיר את התהליך של הקניה עצמה והאופנים השונים בהם היא מתבצעת.

נקודות מעניינות נוספות שנלמד בקורס הן מה ההרגשה של הצרכן רגע לאחר הקניה ומה ההתנהגות של הצרכן במעורבות נמוכה . נכיר את פילוח השוק הטבעי והפילוח שהיצרנים והמשווקים עושים על בסיס תרבויות הצריכה של הצרכנים השונים שנוצרה עם השנים תחת הלחץ החברתי וההשפעות החברתיות השונות של הסביבה ברמת השיווק וברמת המכירות.

 


מעוניין ללמוד קורס התנהגות צרכנים ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא התנהגות צרכנים

יש לך אירוע? לחץ כאן כדי לבחור אולמות וספקי שירות
לא נוספו תגובות עדיין אהיה הראשון להגיב..

שיתוף תכנים

סיכומים משותפים הקשורים ל התנהגות צרכנים.

לא נוספו עדיין סיכומים להתנהגות צרכנים


פרטים נוספים