סוציולוגיה של אינטרנט ותקשורת מקוונת

מעוניין ללמוד קורס סוציולוגיה של אינטרנט ותקשורת מקוונת ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא סוציולוגיה של אינטרנט ותקשורת מקוונת

קורס סוציולוגיה של אינטרנט ותקשורת מקוונת

האינטרנט זה הגן עדן האבוד בו כל אדם יכול לשבת מול צג המחשב בביתו ולנהל קשרים חברתיים עם כל מי שהוא חפץ בנוסף ניתן לגשת לתכנים כגון מידע ובידור חדשות ואף לסייע לאחרים ולמסחר מקוון , ניתן לראות גם התנהלויות פוליטיות וחברתיות רבות שקמות ומתקיימות ברחבי האינטרנט ומאחר והאינטרנט נחשב כמדיום אינטראקטיבי לא בהכרח שברור מי הוא היוצר ומי הם הקהלים והתקשורת כולה מטשטשת ונהיית ארבוביה אחת גדולה.

האינטרנט אמנם נחשב לדבר יחסית חדש אך עדיין חדר לחיינו בצורה ששום כלי תקשורתי אחר לא חדר , גם המכשיר הסלולרי וכל גאדג'ט נוסף שאתם קרוב לודאי מחזיקים מחובר לאינטרנט ובלעדיו תכלס אין לנו כלום ונקודת המוצא שלנו באינטרנט חייב להיות שזה מוצר חברתי כלומר אנו נרצה לדעת באיזה צורות ודרכים אנשים שונים מסתמכים על האינטרנט ועל הטכנולוגיה כדי לטפח ולנהל את קשריהם החברתיים וכמובן אנחנו רוצים לראות את החיבור בין התקשורת המסורתית שהצליחה להגיע לאינטרנט לבין התקשורת הבין אישית החברותית שיש לכולם באינטרנט.

כיום קל יותר לראות זאת בעזרת רשתות חברתיות והאופן שבה התקשורת המסורתית בעזרת אתרים וכתבים זהים מצליחה למשוך פנימה קהלים גדולים על ידי  פרסום של טיזרים ויצירת סקרות לכתבות שהם מחזיקות וכמובן גם מקשיבה ומפנימה את הדרישות מצד האוכלוסיה לפרסם תכנים מתאימים יותר ובכך כוולם נשכרים , הדרכים שבכל זאת נבדוק את החיבור בין התקשורת המסורתית לבין העולם הישן של המדיה היא באמצעות הגדרת הזהות והאינטראקיה החברתית והתנועות החברתיות שנוצרות בעקבות מהלכים תקשורתיים מסורתיים.

בזמן האינטרנט מאפשר למדיה המסורתית להתרחב ונפתחים בפניהם אפשרויות חדשות בו זמנית האילוצים אף הם גדלים והתחרות העזה על ההמונים הופכת לקשה ורצינית עוד יותר , כך ניתן לראות שאמנם האתרים הגדולים של התוכן המרכזי עדין בחזקת בעלות של התקשורת המסורתית בגלל כמות המשאבים אך הם מחייבים את התקשורת המסורתית לשנות עמדות ולהתאים את עצמם גם כן לקהל כך שזה כבר לא תקשורת חד סטרית אלא יש שני כיוונים והקהל עצמו בונה חדשות ומגיב בהתאם.

דוגמה להרחבת היכולת ניתן לראות ביכולת של התקשורת ללבות אוכלוסיות באמצעות האינטרנט לצאת ולהפגין וחימום הגזרות החברתיות עושה את שלו מצד שני בפוליטיקה לדוגמה כבר אין להם את הכח שהיה ברשותם בעבר וכיום הפוליטיקאי מדבר אל ההמון בגוף ראשון על ידי שימוש במקצועיות של יחסי הציבור.

קורס זה אמור לאפשר לסוטדנים ליישם כלים שכבר נלמדו אך לנסות לחברם למציאות החדשה ולהתמודד עם האתגר הגדול ביותר שהתקשורת עמדה בו עד היום ולראות איך משנים תהליכים של תיווך ולראות איך תהליכים מתקצרים ואיך האפשרויות נפתחות עבור כולם ואיך מדיום חדש משפיע על המדיום הוותיק כגון הטלוויזיה והאינטרנט לצד עיתונות הנייר.


מעוניין ללמוד קורס סוציולוגיה של אינטרנט ותקשורת מקוונת ?

השאר כאן את פרטיך ואנו נחזור אליך בהקדם עם פרטים בנושא סוציולוגיה של אינטרנט ותקשורת מקוונת

יש לך אירוע? לחץ כאן כדי לבחור אולמות וספקי שירות
לא נוספו תגובות עדיין אהיה הראשון להגיב..

שיתוף תכנים

סיכומים משותפים הקשורים ל סוציולוגיה של אינטרנט ותקשורת מקוונת.

לא נוספו עדיין סיכומים לסוציולוגיה של אינטרנט ותקשורת מקוונת


פרטים נוספים